Friday, September 30, 2011

Friday.........

Bila bangun pagi tadi ingat ari ni Jumaat syok giler sebab esok 2 hari cuti...lagi pun ari ni kul 11 am bos dah chow gi outstation lepas tu aku bole horeyyy2 lahhhhh. Lunch sat lagi nak gi mkn dgn reen & iman tak tahu lagi nak mkn apa nanti tanya dorang. Ini lah routine hari2 aku gi opis atau habis kan masa dgn anak2 jer..bagi aku bersama anak2 suami dan keluarga cukup membahagia kan aku walaupun kadang2 penat melayan kerenah dorang yg mengada2.

Esok dah ada plan dgn kakak aku (kak Edah)  nak gi makan laksa kat Pavilion dia nak belanja aku kalau aku kuar dgn kakak aku sorang ni Reen jer yg ikut, memang best kuar dgn kakak aku ni sebab xtvt kitaorang nanti makan jer. Aku plan lepas gi Pavilion aku nk ke Great Eastern nk mkn Cake Pavlova kt Alexis last saturday pegi dah habis harap2 esok ada lah....

Baru jap ni kakak aku tepon dia ajak aku mkn KFC,  aku jawap "ok mlm nanti kita pegi mkn KFC" kakak aku ni dia ibu tunggal suami dia dah meninggal 5 tahun yg. sudah dia ada anak lelaki 2 org. sorang dah kawin dan sorang lagi tahun depan kawin insyaallah.  Rumah kami berdekatan di sebab kan hobi kitaorang sama iaitu MAKAN jadi memang bila dia nk makan apa2 dia akan ajak aku. Mlm ni En. Azwan ada dinner so aku tak pyh masak tu yg best tu lagi pun esok cuti bukan  mkn KFC jer nk round2  KL pun bole.... hahahahah.

No comments:

Post a Comment