Tuesday, December 18, 2012

Busy packing

Esok Lusa aku busy dgn meeting, training....jumaat dah nak bercuti sampai selasa depan...semlm En. Azwan dah tanya bila nak start pack baju masuk luggage sebab kali ni kami bercuti lama jugak lah 5 hari....mlm ni aku nak start jugak packing sebab mlm esok ada dinner kat tropicana kawan En. Azwan dpt title Dato' so dia dgn kawan2 tu nak celebrate lah.....khamis aku x bole cuti ingat nak cuti lah so bole lah kemas apa yg patut hari khamis tu kan...Jumaat flight kami kul 8 pagi En. Azwan ckp kul 4:30 dah nak kena kuar umah fuuhhhhhh pagi betul tu.....balik ni aku nk singgah pegi klinik beli ubat batuk,demam,selsema etc. memang aku kalau berjalan jauh mesti aku akan spare bawa ubat ubatan utk kami semua manalah tahu kalau x sihat ke dah ada ubat x pyh lah nk susah2 cari klinik.

Tengahari tadi masa lunch time aku balik umah mkn dgn anak2 aku....ari ni aku mkn  nasi kandar beli dekat restoran nasi kandar yg berdekatan dgn umah aku....mlm ni dorang request aku masak mee goreng so senang x pyh nk masak2 lauk. Okay lah tak tahu nk type apa lagi aku nak solat buat keje skit kemas2 pastu nak chow blk....tatatata






No comments:

Post a Comment