Tuesday, August 7, 2012

My Birthday Treat.....

Last week bithday aku...... En. Azwan n anak2 dah plan berbuka posa sempena birthday aku lah konon...so my birthday treat ramadhan buffet....jom tgk gambar.

Anyway tq so much to En. Azwan for the lovely present (Long Champ hand bag) aku suka sgt2 memang dah lama nk beli tapi ingat dpt bonus nk belilah tp en. Azwan dah bagi birthday present mcm tau2 je...save duit aku !!!.  tq to Reen jugak dia hadiah kan aku frame gambar cantik..... syukur alhamdullilah ke hadrat illlahi di atas kurniaan nya.

 yg ni area salad mcm2 salad ada
 rojak, tahu sumbat, keropok
 all dessert semua sedap2
 kueh2 melayu fuhh byk giler...
 segala pai manis pedas semua ada..
 samosa dan wantan goreng panas2 mkn dgn chili sos...
 kambing bakar...
 stall rojak mamak..
 stall mee sop...
 amekaw ni meja kami...
 En. Azwan. Iman n aku...
 my beloved family.... Suami, ayie, Iman, Reen & aku....
korang tgk meja kami penuh dgn makan... jgn risau semuanya habis....


No comments:

Post a Comment