Friday, February 3, 2012

Cuti maulidur Rasul & Thaipusam

Hello...... mulai esok sampai selasa cuti2 malaysia lagi.... best tul lah duk Malaysia ni kaya betul dgn cuti..ok 4 hari cuti ni mcm2 plan yg aku dahbuat antara nya ialah :

1. Aku nak kemas store umah aku yg ada mcm2 benda kt dlm tu apa yg patut nak simpan dan buang.
2. Hari Ahad pegi Picnic dgn Family,kakak, abg, niece,nephew & cucu aku yg ni memang dah confirm kami nak ke Janda baik utk berpicnic, BBQ, mandi manda makan2 dll.....kami plan nak bertolak kul 8 pagi dan duk kt sana sampai ptg sebab abg aku dah book chalet day use sampai 6 ptg...
3. Nak ke Berjaya Times Square... En. Azwan ada nak beli brg skit...
4. Aku nak ke Jalan TAR nak shopping kain dan tudung skit utk aku & Reen.
5. Aku nak kena ambik semua gambar2 kain cotton aku dan publish kan kt blog ni..... kawan2 aku nak tgk.
6. Hari Selasa nak ambik stok kain lagi....yg ni dah confirm order duit pun dah byr...

Penuh schedule aku kan cuti 4 hari ni... apa2 pun aku suka sebab aku bole spent my quality time wif  my family sebab apa dan mana jer aku pegi dorang akan ikut sama.

ok buat minggu ni..... babai selamat bercuti..

No comments:

Post a Comment