Monday, February 20, 2012

Pengantin datang bertandang ke teratak kami...

Semlm aku pagi aku dpt call dari nephew aku yg baru kawin kt Putrajaya last month....dorang nak dtg bertandang rumah aku..okay aku pun suruh dorang dtg lunch time aku bole masak2 skit....lepas solat subuh aku terus sedia kan sarapan utk suami & anak2...aku goreng mihun & nugget... sambil2 tu aku buat coklat cake utk tetamu yg akan dtg...

Mihun aku goreng 1 peket sebab semua ada kt umah ari ni....

Lepas settle breakfast aku kuar kejap En. Azwan nak cari brg2 utk laptop dia...dlm kul 11 kami dah balik...aku terus ke dapur pulak utk menyiap kan lunch utk tetamu dan kami sekeluarga.


 Aku masak nasi ayam....ni ayam goreng berempah...

sebenar nya adalah lauk2 lain yg aku masak tapi ni jer yg aku sempat snap gambar...aku busy melayan tetamu...anyway terima kasih kepada kedua pengantin Yusfawas & Suraya kerana sudi dtg ke rumah kami yg tak seberapa dan juga kepada mak pah ibu kepada kedua2 pengantin yg hadir sama menemani mereka .....kami sekeluarga besar hati sgt2 di atas perjumpaan tersebut......nanti dtg lagi okaayyyyy...

 Yusfawas & Suraya dan kami sekeluarga masa di hari perkahwinan mereka di Putrajaya.....






No comments:

Post a Comment