Thursday, February 9, 2012

Shopping2

Memandangkan ari ahad kami gi picnic hari Isnin nya pulak aku ke Jalan TAR nak beli baju kurung Reen dan tudung sekali....aku kuar umah dlm kul 12 tghari otw nak ke jln TAR En. Azwan ajak makan dulu... kami pun singgah lah makan nasi kandar di jalan TAR settle makan kami terus ke sogo park keta kt sana aku dan Reen pegi cari apa yg patut sementara tu En. Azwan & Iman jalan2 kt sogo sebab dia nak cari kasut utk bapa dia....lepas dah shopping2 En. Azwan ajak pulak pegi Low Yat ada brg komputer yg dia nak beli...

 Nasi Kandar Kudu jln TAR....cdap gak lepas makan mengantuk...
yg ni beg utk ipad beli beg ni dpt free screen guard free...
aku beli 2 pasang tudung kt Ariani....

Utk Reen aku beli kan dia 2 pasang baju kurung yg dah siap berjahit dan tudung sekali....tu jer babai.....

No comments:

Post a Comment