Monday, February 13, 2012

Home sweet home

Routine sabtu mcm biasa housekeeping, ke pasar, masak, makan, tgk movie & lepak2 dgn family....utk lunch ari tu En. Azwan request aku masak kari daging, ikan masin, sambal sotong dan kangkung belacan....aku ok jer lagi senang kalau dah bagi aku idea nak masak  tak pyh pening2 nak pikir2 lagi......lepas makan lunch kami lepak2 tgk movie 4 beranak....ayie minggu ni tak blk dia sibuk nak exam....

Ptg aku goreng samosa inti ayam yg aku beli kt opis aku......mlm pulak En. Azwan ajak kami pegi klia jemput principal dia dtg dr German dan pegi dinner sekali...mlm tu kami dinner di Bangsar Seafood...sebab lepas tu terus nak antar mat salleh tu check in di Meridien Hotel....

 Ikan talang masin.....
 Samosa ayam......
Kari daging dgn kentang.......

Hari ahad pulak kami tak ke mana2 sebab jiran depan umah aku ada buat kenduri.....so ari ni aku tak pyh masak pegi mkn kenduri jer...... balik daripada kenduri kami lepak2 tgk tv sambil makan coklat, strawberry & caremel sos.....fuhhhhh cdap...




tu jer cita weekend aku nanti kita sambung cita lain lak ok....ta..ta..ta..

No comments:

Post a Comment