Monday, October 17, 2011

Ahad pulak...

Lepas solat subuh tak tido dah aku turun siap kan breakfast sebab En. Azwan kul 8 dah nk gi cycling breakfast light2 jer aku buat nescafe and roti bakar utk kami berdua, reen n ayie tido blk lepas subuh tadi,  En. Azwan gi cycling aku pun buat housekeeping dan apa yg patut settle semuanya aku capai kunci keta terus ke supermarket kt area umah aku nk beli daging mint mix sebab nk buat bergedil utk lunch nanti...sempat gak beli nasi lemak ayam utk breakfast ayie & reen. Hari ni Iman blk cal abg aku tanya kul brapa sampai dia kata dlm kul 3 dia sampai  aku teringat ari tu Iman suruh aku buat coklat cake dia teringin memandangkan brg2 semunya ada aku pun start lah buat coklat cake. Settle coklat cake aku start masak untuk lunch pulak jom tgk apa yg aku masak.....

                                               Sambal udang ayie yg request...

                          Ikan perkasam goreng dgn bawang & chili ~ ini favourite reen

                                                ada keropok jugak...

                                                 Bergedil daging ....
                                            kari ikan tenggiri - ni favourite En. Azwan
                                
                                     Sayur campur..

Gambar cake aku x sempat snap sebab busy sgt masa tu... aku masak mcm2 kan tu lah terlebih rajin... dlm kul 1 pm En. Azwan blk dr cycling dia tanya nape aku masak bnyk2 ni ada tamu nk dtg ke ?  aku kata aku masak ni semua utk anak2 & suami aku makann dia terus senyap....settle semua we all mkn dlm kul 2.30 pm semua ckp aku masak sedap tu yg aku nak dgr tu....lepas mkn dlm kul 3.15 Iman pun smpai blk dari singapore..... jap nanti aku cita lak apa ole2 dr singapore....aku nk cita skali mana kami pegi pulak mkm mlm sebab kata tak nak gi mana2 kan tunggu tau...

No comments:

Post a Comment