Monday, October 17, 2011

KLCC & makan2

Seperti biasa sabtu pagi aku akan ke pasar dgn En. Azwan utk beli brg2 keperluan stok utk seminggu...settle membeli kami gi breakfast terus kt area umah aku... kami mkn nasi lemak n cucur udang panas2 n teh tarik, reen tak ikut sama jadi aku bungkus kan dia nasi lemak paru jer.. sampai umah kemas apa yg patut dlm kul 12 settle semuanya. Ari  ni tak pyh masak lunch sebab dah janji dgn reen nk mkn kt klcc. Lepas zohor kami bertiga kuar mula2 antar En. Azwan ke PWTC dulu dia ada event kt sana sampai PWTC dlm kul 2.30 pm lepas tu kami berdua teus  zassss ke klcc.. kami ada 3 jam utk jln2 n makan2 sebab kul 5.30 kena ambik En Azwan semula. Sampai klcc perut dah berbunyi terus gi makan.. reen nak makan italian food so aku decide mkn kt Cafe Milano jom tgk apa kitaorg makan...



                                        Spagethi Chicken Cabonara - aku punya

         Pizza chicken & beef pepperoni order sampai 2 utk aku n reen x abis pun bungkus En.Azwan

                                         Aku n reen muka hapii kekeyangan...

Dessert pulak kami mkn ice cream coco top makan sambil jalan lepas tu kami ke Lovely Lace aku nk beli refill air freshner utk umah aku pastu kami ke cold storage aku sempat beli ready made tepung pan cake n banana muffin. Tgk jam dah kul 5:15 terus ajak reen blk sebab nak ambik En. Azwan kul 5.30... sampai PWTC ambik En. Azwan terus ke KL sentral ambik ayie dia cuti 1 minggu..otw nak balik tu singgah solat maghrib dulu kt masjid bangsar...dlm perjalanan blk ayie kata dia lapar nk mkn nasi so we all decide nak gi mkn kat hawker stall Kota Damansara.. memang makan kt sini sedap2  konsep tmpt mkn ni ada bnyk stall2 ada stall mee mamak, satay, thai food, nasi lemak, sup dll... artis pun ramai mkn kt sini. Mlm tu mcm2 gak lah we all order antaranya satay, nasi lemak ayam rempah (ayie), sup gear box n nasi putih (En. Azwan) , nasi goreng kampung telur dadar (aku & reen) otak2... sambil2 mkn aku tak sedar betul2 sebelah meja kitaorg Fahrin Ahmad itu pun reen yg perasaan...jom tgk gambar..


                                                   Makan2 sampai kenyang nk mampos..

                         En. Azwan, reen & ayie...iman jer x der dia ke singapore ikut abg aku holiday..

             nampak tak  Fahrin tu haa yg baju merah tu reen curi2 snap gmbr dia....sempoi jer mamat ni

Ni lah xtvt aku ari sabtu ari tu jln2 n mkn2... esok nya ahad aku dah janji dgn En. Azwan tak nk ke mana2 aku nk duk umah masak2 utk diaorg je......tapiiiiiiiiiii nanti next entry aku cita...

No comments:

Post a Comment