Thursday, October 6, 2011

Janji Palsu...

Mlm tadi aku dah janji kat diri aku mulai ari ni aku x nak mkn heavy2 & nasi, lunch aku nk mkn kuih jer mlm lak aku nak mkn sandwich atau sup2 jer, tapi menjelang ari ni aku dah dustai janji aku ~ pagi2 lagi masa otw gi keje kepala otak aku ni tiba2 teringat nk mkn roti canai banjir bukan 1 dua tau dgn air soya bean panas , sampai opis lepas mkn aku berjanji lagi lunch nanti aku x nak mkn lnsg..... kul 1 pm aku kuar opis gi ambik reen kt skolah masa otw nak antar reen blk dia ajak aku gi mkn nasi kukus dgn cendol kt bawah pokok ketapang area umah aku mula2 aku reject habis abisan, dia pujuk.. pujuk.. pujuk akhir nya aku tewas so jom tgk apa aku mkn hari ni......


Cendol kacang + pulut reen & aku punya.....
Nasi kukus & ayam berempah cdap nk mampos ayam tu dah lah garing di luar lembut di dlm terasa rempah ratus dia.....

mingggu depan jer lah buat janji balik.....

No comments:

Post a Comment