Monday, October 31, 2011

Siput sedut...

Hari ahad selalu nya lepas subuh aku akan jogging kt area umah aku dari kul 7 sampai 8 satu jam jer.... sampai umah siap kan breakfast, mandi buat housekeeping skit kul 9.30 baru aku sarapan dgn anak2 & suami... lepas settle semua aku akan siap kan apa yg patut utk masak lunch pulak....Iman deman dari mlm tadi...pegi klinik dah doc kata musim skrg ni so harap2 iman cpt sembuh... utk iman aku masak kan dia bubur nasi jer.....jom tgk apa yg aku masak ahad ari tu...

                                    Ikan perkasam

Ayam & Udang goreng tepung

Bubur nasi ~ utk Iman
  
Siput sedut

                                           Kerabu kacang botol.......

Suka hati aku sebab lauk2 semuanya habis...... ingat kan mlm nk makan simple2 jer tapi sebelum ayie balik kampus En. Azwan ajak gi mkn Mcdonald dulu lepas maghrib kuar umah gi MCd kt Taman Layang2 kepong.... 


                                     Reen, En. Azwan & Iman

                                    Aku & anak2 bujang ku...

Ni lah xtvt weekend aku dgn anak2 & suami.... bersama2 mereka ada lah sesuatu yg cukup2 membahagiakan aku.....

No comments:

Post a Comment