Monday, October 10, 2011

Bersantai dgn anak2 & suami

Mlm Jummat tu kami makan western food kebetulan si ayie pun ada ptg tadi dia balik western food memang favourite dia. Pada aku  berkumpul dan makan dgn anak2 & suami ada lah saat2 yg membahagiakan aku sebab hari biasa ayie kt college, En. Azwan selalu busy kul 9 mlm baru sampai umah iman & reen kalau tak tuisyen mengaji... jadi hujung2 minggu lah kami semua bole berkumpul.

Grill Ribs - En. Azwan punya sedap nak mati daging dia lembut coleslaw pun sedap...


Beef Burger ni pun sedap aku punya... ayie pun order ni gak


Spicy Chicken - ni reen punya ala2 mcm KFC jer sedap gak...

Ada lagi we all order lasagnea, beef kebab & Chicken wings tapi tak sempat ambik gambar masa tu makanan aku dah sampai......

Settle makan dlm kul 10.30, otw balik tu En. Azwan ajak minum coffee kt Old Town Melati depan jalan MRR2...

                                                 Dessert kt old town - reen & ayie order ais cream
                                                       Reen & Ayie
aku n En. Azwan Hazelnut coffee & roti bakar


French Fried - Iman
Taraaaa......... muka2 kekeyangan reen yg snap gambar ni.. masa ni dah kul 11 mlm minum2 borak2 11.30 balik... 

No comments:

Post a Comment