Monday, October 17, 2011

Al-Rawsha

Tak habis lagi cita pasal hari ahad... kan ke tengahari tu aku masak mcm2 dekat 5 jenis lauk lepas kami mkn ada lagi lah leftover lauk2 tu aku simpan utk mkn mlm pulak aku pun memang malas nk kuar ari tu... tapiiii ptg dlm kul 5.30 mcm tu En. Azwan kata lepas maghrib semua kena siap gi dinner @Al Rawsha dgn principal En. Azwan dari Amsterdam 3 org campur kami 5 org semuanya 8 org lah...  keluar jugak kan dlm pada taknak2  tu.... jom tgk kitaorg mkn apa..


1st trip kebab & roti nan 2nd trip nasi mandy kambing & ayam masa tu busy makan x sempat ambik gambar..

Ni lah xtvt aku bila weekend busy memanjang dgn xtvt makan En. Azwan selalu ckp biar mati makan jgn mati x makan....tapi apa2 pun yg penting apa saja xtvt aku mesti lah dgn anak2 & suami tercinta

No comments:

Post a Comment