Monday, October 3, 2011

Nasi tomato

Routine aku setiap hari sabtu pagi mesti gi pasar beli stok utk seminggu, selalunya aku akan pegi dgn En. Azwan tapi dia tunggu dlm keta jer aku sorang2 masuk pasar, sebelum ke pasar kami akan  bersarapan dulu jom2 tgk apa aku mkn dan apa aku masak ari sabtu tu.....

aku order roti telur bawang garing dgn teh tarik memang...sedappppppp


Yg. ni pulak konon2 aku nk buat kek lapis prune... tu tangan reen dia tolong aku bancuh kek tu.  Aku x nak post gambar kek tu kt sini sebab kek yg aku buat tu x jadi keras mcm batu tak tahu apa yg x kena... rugi butter ngan telur aku jer dah lah pakai telur bnyk  menyesal aku.....  

Sambil masak kek aku buat lak nasi tomato konon2 terror lah masak kek sambil masak nasi tomato... nasib baik nasi tomato aku menjadi anak2 dan En. Azwan pun puji sedap (beranilah dorang x puji) aku masak ayam masak merah kurma telur acar nenas & timun popadom & jus tembikai reen buat sedap.... kek tadi tu keras2 pun abis gak siapa mkn ? aku anak2 dan suami ku hahahahah..... 

taraaaaa....dessert ...mangga ni FIL aku bagi dia bagi 5 biji aku dah bedal 2 biji lagi 3 aku kopek utk anak dan cucu dia mkn. TQ bapak for the mangga yg manis mcm senyuman aku ni...

No comments:

Post a Comment