Monday, November 21, 2011

1st Birthday Girl - Raihana Syafiqah...

Weekend yg paling busy sgt..... pagi sabtu lepas subuh aku dah tak tido.... dah janji dgn En. azwan nk teman kan dia pegi Naza World Kg. baharu dan terus sarapan di sana....(apa yg En. Azwan buat kt Naza World ? nanti bila semua dah settle aku cita kt entry ni dgn gmbr skali letak kan ok)
Settle semua nya terus zasss blk sebab ptg birthday Raihana aku dah janji dgn kakak nak tolong apa yg patut.  Birthday Raihana dlm kul 3 ptg..... utk lunch aku x pyh masak sebab masing2 dah ada program.... Reen kuar dgn cousin dia tgk wayang... ayie  pun nak kuar jugak dgn sheera... En. Azwan nk ke drving range for 2 hours... Dorang semua akan join birthday Raihana ptg nanti so aku dgn Iman yg akan pegi dulu... jom lah tgk gmbr x der idea nk type apa.....

Birthday Cake....

                                          Raihana Shafiqah....




                                      Raihana wif her Daddy & Mummy....
                                         Goodies Bag...



                                       Raihana wif  Tok pa & Nek Nor...
                                        Raihana wif all the gift....


                                         End of  event.... duk lepak2 masing2 dah kepenatan..
Walaupun penat tapi happening lagi2 kalau dah berkumpul mcm ni.... this weekend group ni akan pegi bercuti pulak best2.... stay tuned for the story......

Di sebab kan busy yg melampau aku tak sempat nk snap gmbr makanan.....


No comments:

Post a Comment