Tuesday, November 8, 2011

Sabtu yg busy....

Pagi2 lepas subuh dah ke pasar dgn En. Azwan...esok raya haji aku kena lah beli lebih sikit lauk pauk utk di masak dan di makan menjelang esok..dlm sibuk2 tu mkn tengahari kena siap kan jugak lagi pun semua ada kat rumah ari ni jom tgk apa aku masak utk lunch ari sabtu......

Ni jer gmbr yg aku sempat snap tak sempat nk snap satu2 sebab busy sgt2... aku masak bergedil ayam, ikan masin goreng cili api tauco ikan tenggiri & lauk wajib sotong goreng tepung yg tak berapa best sgt sebab pakai tepung brand lain....ada satu lagi kerabu pucuk pegaga....

Settle mkn lunch dgn anak2 & suami aku mengemas apa yg patut dan selesai semua nya dlm kul 3 ptg.... lepas mandi & solat zuhur aku start pulak masak utk esok Raya Haji.... aku start rebus nasi impit ,masak daging dendeng dan serunding..... lemang kakak aku dah janji akan belikan .... kuah lodeh pulak esok pagi2 baru aku nak masak....

No comments:

Post a Comment