Wednesday, November 16, 2011

Pening....

Semlm konon2 aku nak masak special skit sempena annivesary aku... tiba2 ptg lepas asar kepala aku pening berdenyut2 sampai ke mlm... lepas maghrib En. Azwan call tanya aku masak apa dia dah otw nk blk masa tu aku ckp aku pening sgt2 tak masak apa pun lagi.... then dia suruh aku rehat nanti di beli jer.....dlm pening2 bila dgr suami ckp mcm tu gumbira lah hati ni terus hilang pening aku....hahaha....setengah jam lepas tu En. Azwan pun blk bawak 2 beg plastik jom tgk apa yg dia beli....

                                                6 bungkus nasi lemak sambal kerang....

                                             Ayam panggang berempah.....

Lagi dia beli kan teh halia utk aku dia kata elok utk buang angin... aku mkn sebungkus nasi lemak tu dgn ayam seketul & teh halia.... sendawa2 aku lepas minum teh tu..... tak jadi lah aku nk masak mlm tu... En. Azwan kata kita kuar mkn jer mlm jumaat nanti sebab ayie pun blk cuti......





No comments:

Post a Comment