Tuesday, November 8, 2011

Isnin - cuti lagi

Semlm penat betul aku..... mlm pun tido kul 2  lepas org surau blk dlm kul 11.30 aku mengemas sampai kul 1 pagi lepas tu borak2 pulak dgn En. Azwan kul 2 baru terlelap.... ari ni masih lagi cuti raya haji lepas solat subuh tadi aku tertido kejap badan penat sgt.... dlm kul 7.30 terjaga mandi dan siap kan sarapan... aku goreng roti boom yg aku beli kt kedai frozen cdap cicah dgn rendang & dendang semlm yg ada lebih skit lagi, goreng nugget & roti bakar utk iman....... untuk lunch aku masak kari tulang, ikan sambal, kangkung belacan...

                                        Ikan kembung Sambal
                                      Kari Tulang
  kangkung belacan

Masa tgh masak kakak aku dtg aku ajak dia makan sekali..... lepas mkn borak2 dgn kakak aku tiba2 dia ajak gi IKEA dia nk beli kuali masa tu dah kul 3 aku pun tak buat apa terus bersiap dan ke sana dgn iman & kakak.... reen malas nak ikut so kami pergi bertiga jer.......dlm pada tak nak beli apa2 aku terjebak jugak membeli....

 ni benda2 yg aku beli kt IKEA.... mangkuk cup cakes aku beli sebab nk buat kan coklat cake utk reen dia nk jamu kawan2 dia, lagi tu senduk utk spagethi, cake & sup semua 3 in 1 yg sebelah tu yg kecik tu garlic scrap.... 3 brg ni pun dah dekat 60 ringgit... mahal nk mampus......
 beli pulak beg IKEA ni RM 1.50 satu.....jom tgk apa isi kandung dia
taraaaaa......... beli pulak tart nenas & coconut cookies kt IKEA jugak cdap jugak cookies ni terasa butter nya..... puas hati kan habis kan duit.......

Masa kt IKEA kami mkn meatball dan karipap & hotdog....dlm kul 5.30 kami gerak balik aku belikan reen ayie & En. Azwan hot dog & karipap jugak dr IKEA sampai umah kul 6........esok dah keje malasnyaaaaa.....
  



No comments:

Post a Comment