Thursday, November 17, 2011

Nearly to weekend....

Weekend ni busy betul aku........... dgn kenduri kawen cousin En. Azwan, birthday party Raihana, hi tea wif staff En. Azwan @ Sheraton kl tak tahu mana satu nk pegi dulu...........  next week pulak short vacation dgn sibling aku yg ni memang aku x sabar nk pegi .......... hehehe...... masa aku updated entry ni dah kul 11 mlm reen n iman dah tido En. Azwan tgh tgk TV........ pagi sabtu En. Azwan ajak aku pegi Naza world jap kt kg baru bila aku tanya nk buat apa dia kata ikut jer lah...........aku ikut jer lah bole gi sarapan skali kt kg. baru....tapi setahu aku naza world tu tmpt jual keta mewah org tua ni nak beli keta ke dlm hati aku tertanya2 jugak....... lantak lah malas nk pikir ikut jer tgk apa dia nk buat kt situ nanti....ok lah aku dah ngantuk nk naik tido selamat mlm zzzzzzzzzzzzzzz..........

No comments:

Post a Comment