Thursday, December 22, 2011

Durian

Ari Selasa lepas otw dari balik keje tu aku singgah pasar mlm kejap...beli makanan utk mkn mlm dan durian 5 biji.... sampai umah terus kopek durian tu  masuk dlm bekas letak lah dlm peti sejuk, aku dah pesan dgn dorang dlm peti sejuk ada durian yg dah siap korek kalau nk makan ambik jer.....mlm tadi aku bukak peti sejuk tgk durian tu tak berusik pun aku tanya dorang nape tak mkn durian ni... semua tak jawap tension tul aku... durian yg dah siap di kopek tinggal nak masuk mulut jer pun dorang bole malas nak makan... sudah nya aku  buat kuah durian bila dah masak aku makan sorang2 cicah dgn roti..... lepas ni kalau nk beli durian aku beli 2 biji jer utk aku makan sorang2..... sebab semua penghuni kt umah aku dah tak mkn durian 'save duit aku'....



Durian yg dah di kopek....
 Taraa....... dah jadi kuah durian cicah roti aku mkn sorang2 cdap........ puas hati aku...



No comments:

Post a Comment