Tuesday, December 20, 2011

Urut Kaki & Ice Room...

 Dlm sebulan 2 kali aku akan pegi urut kaki di spa yg berdekatan dgn opis aku..... En. Azwan memang suruh aku buat benda ni sebab dia kata elok utk buang angin, lenguh2 badan dan perjalanan darah ........ selalu nya aku akan pegi dgn En. Azwan tapi kalau dia tak free aku ajak kakak aku....

Pekerja2 yg tukang urut tu semua nya dr Thailand perempuan muda2 semua nya tapi bila mengurut tangan dorang kuat2 mcm tangan lelaki memang best lah dorang urut....harga RM 50 utk satu jam mula2 urut kepala bahu, badan skit2 last sekali baru kaki lepas urut memang segar bugar.....

Ahad lepas aku pegi dgn kakak aku & Iman.... lepas urut dahaga kakak aku ajak minum kat ice room sebelah kedai urut ni jer....




cdap lah ice cream kt sini gebu dan bnyk variety harga pun berpatutan....nanti nak ajak En. Azwan & anak2 dtg sini lagi.....

No comments:

Post a Comment