Friday, December 16, 2011

Lunch wif my good friend...

Lunch ari ni aku kuar dgn kawan aku dia ni berbangsa cina nama dia Lenny.... dulu dia ni keje kt tmpt aku tp dah 2 thn dia resign dan skrg ni dia buka spa kt Damasara Perdana.... amoi ni anak org kaya bapak dia tokay balak suami dia pun businessman yg berjaya..... amoi ni suka sgt makan nasi kerabu so dia dtg opis aku semata2 nak ajak aku makan nasi kerabu... kul 12 mcm tu dia dtg ambik aku dgn BMW X5....dia kata keta tu baru kuar 3 bulan fuh luxury betul lah keta tu......  bila dah berjumpa mcm2 yg kami sembang kan dia ni adalah satu2 nya kawan baik aku yg berbangsa cina kami bole ngam sebab kepala otak sama jer dingdong dan suka mkn.... jom tgk apa yg kami mkn mesti korang terkejut....

                                          mula2 makan Nasi Kerapu ayam & daging
                                           dgn keropok2
                                           Lepas tu pegi secret resepi pulak next door jer...
                                          makan dessert  cheese cake & Banana split

  Lepas tu amoi ni teringin nk mkn cendol durian pegi lah pulak paparich kt area situ jugak....

Last sekali kitaorg pegi mkn durian dekat kedai buah yg berdekatan situ jugak.....

haa..... puas hati semua dpt mkn kalau aku dgn amoi ni tak pyh kuar duit semua dia belanja aku mkn jer ikut tekak dia.... best kan dpt kawan kaya mcm ni tapi bukan selalu aku dpt kuar mcm ni sebab dua2 busy dgn family & karier masing2.....

Esok sabtu cuti.... mlm ni En. Azwan nk bawa aku & anak2 tgk wayang dia dah booked ticket @ TGV klcc nanti aku story tgk cita apa & mkn apa....babaiiii

No comments:

Post a Comment