Tuesday, December 13, 2011

Outing wif them.....

Masa vacation aku ke Colmar 3 weeks ago nephew aku ada tgk gmbr yg aku snap kt dlm blog ni so dorang teringin pulak nk ke sana bincang among family kami pun setuju utk ke colmar bersama mereka.....pagi dlm kul 9 kami dah bertolak ke colmar mlm tu kami dah bincang nak bawa makanan utk picnic skali kt mana2 yg sempat lah sampai colmar dlm kul 10.30 pagi jalan2 ambik gambar settle semua berangkat lah kami utk cari pot picnic abg aku ckp otw nk blk kl tu ada tmpt picnic @ Janda Baik so kami pun ke sana lah utk menjamu selera dgn apa yg di bawa dr rumah....... jomlah tgk gmbr aku masuk kan jer semua gmbr2 tu tunggang terbalik pandai2 korang nk adjust sendiri..... heheheh aku dah pening sambil menaip mkn kuih siput bnyk sgt mkn pening kepala aku.... jom tgk gmbr yg sempat aku snap.....




haziq comel betul budak ni
masa ni baru sampai... hujan renyai2

nephew aku dtg dgn in law dia skali....

En. Azwan & Iman dah smpai sini dua2 lesap main games...
Haziq & Reen

tembam kan geram nya....

Kak nor, aku, fuza & Kak  Peah (Ibu Fuza)

Hanan & Haziq

Fariz & Family

Hapi Family

Fariz, My Bro & Ayie

One Family

My Beloved

Reen & Haziq

Fariz, Aku & En. Azwan

Kami Lagi

Ini dah sampai Janda baik pot makan kami.... geram tgk pokok durian kt sini rendah2 jer....

Rumah kg. sebelah dusun buah & air terjun...

air sungai kt sini sejuk & jernih sgt2

tu nampak tu bersih jer kan...
ni buah cempedak rendah jugak....

durian kg.... bole petik dgn tangan jer

buah ciku bnyk sgt....

reen wif her papa.....

reen wif her ibu anor....

my family...muka2 kekeyangan...

masa ni dah nak turun KL

waiting for the car...

aku & my bro....


Kami plan nak ke sini lagi next time for outing aku suka tmpt ni sejuk & nyaman jauh dari hiruk pikuk bandar...... seronok sgt aku dtg outing mcm ni dgn  dorang semua... enjoy sgt2..... 



No comments:

Post a Comment