Tuesday, December 6, 2011

Ke pasar semula

Memandangkan 2 minggu berturut2 aku busy dgn kenduri kawin, birthday cucu, vacation..... 2 minggu jugak aku tak ke pasar... sabtu lepas baru lah aku free skit belah pagi... bgn pagi tu lepas settle housekeeping terus zasssss ke pasar sebab teghari nk pegi kenduri kawin pulak... beli apa yg patut balik umah bersih kan semua apa yg di beli setlle semuanya dlm kul 12.... lepas tu bersiap pulak utk pegi kenduri dgn En. Azwan & anak2...(ari ni tak masak sebab pegi kenduri tp belah ptg nanti aku dah siap kan brg2 utk minum ptg & mlm utk di bawa ke umah FIL aku)......

                                          Aku beli ayam dan ikan
                                           Udang, Sotong
                                           sayur2

Balik kenduri dlm kul 3.30 kenyang mkn kenduri solat zuhur & aku golek2 depan TV sekejap sampai pukul 5 ptg.... utk minum ptg aku buat cucur udang garing & puding roti dgn kuah kastad utk di bawa ke rumah FIL aku belah mlm nanti....

                                           Bahan2 mentah utk puding roti
Taraaa...... Puding Roti dgn kastad sos dah siap (fresh from Oven)

      Siap utk di makan.... yg ni aku hidang kan utk En. Azwan

                                         Ni lah cucur udang garing..... cdap...
Reen tgh menikmati minum ptg......

No comments:

Post a Comment