Thursday, December 22, 2011

Happy Holiday....

Ini entry aku yg last utk minggu ni sebab aku akan pegi bercuti dgn family aku selama 5 hari dari sabtu hingga rabu depan...... nanti bila dah blk aku akan cita mana aku pegi bercuti dgn gmbr2 yg menarik sekali....... hari ni dan esok aku busy sikit sebelum bercuti En. Azwan dan pesan make sure barang2 keperluan sekolah anak2 semua nya dah settle....buku dah beli (ayie tolong beli kan semlm kt sekolah reen & iman) baju, kasut, stokin, alat2 tulis semua nya dah settle aku dah susun elok2 tunggu hari nak gi sekolah jer lega aku....mlm ni aku kena start packing brg utk percutian kami anak beranak2 baju, passport, kasut apa nk pakai & bawa semua aku kena pikir dorang tahu semua dah siap masuk beg jer pening gak lah kepala nk pikir 5 org punya brg...kali ni aku kena make sure bawa apa yg perlu jer sebab tak nak bawa banyak sgt beg kalau naik kereta tak pe lah blh sumbat jer dlm keta.....tadi En. Azwan call suruh aku confirm kan hotel yg dia dpt lucky draw ari tu bercuti 3 hari 2 mlm ke Penang nak pegi Chinese new year nanti....pening kepala aku yg ni pun belum pegi lagi dia dah suruh aku booked utk raya china pulak...tapi memang kena pegi  pun sebab expired date for this lucky draw end of February.... aku memang mengedek kalau nak pegi jln2 lagi2 kalau dgn anak2 & suami tercinta.......ok babaiiii....

No comments:

Post a Comment