Tuesday, December 13, 2011

Steamboat @ Tupai- Tupai....

Mlm Jumaat ari tu ayie blk bercuti selama 3 minggu lepas settle exam ptg jumaat tu jugak, aku seronok sgt2 semua anak2 ada kat umah.... En. Azwan blk lepas maghrib ajak we all dinner mula2 nak mkn nasi Arab tiba2 tukar plan pulak aku teringin nk mkn Steamboat so terus lah zasss ke Steamboat tupai2 @ blkg Dewan Bahasa.....

Reen kelaparan tgh enjoy nasi goreng seafood....

 masing2 tgh fokus mkn...
 ada 2 jenis sup- tomyam & air kelapa cdap
 mcm mee ada
 mcm2 ball ada...
 all sea food
 aku & iman
 iman, reen & aku muka berminyak sibuk masak
ayie & iman

 4 of them - my beloved....
 kakak pun ada jugak join sekali....

Cdap tau steamboat kt tupai2 aku memang recommend lah kalau nk pegi mkn kt sana ada mcm dan yg best tu mihun, mee, kuah teow & nasi goreng semua panas2 bila dah habis baru dorang goreng yg baru memang best.......


No comments:

Post a Comment