Monday, January 9, 2012

7days without him....

Malam Jumaat tu En. Azwan dah berangkat ke Asterdam selama seminggu so selama 7 hari kami tinggal 3 org jer Iman, Reen dan aku....... ayie semlm dah balik college.. terasa sunyi tanpa suami & ayie... tapi bukan lama pun jumaat ni En. Azwan dah balik.... xtvt aku hari sabtu tu pegi Ikea beli kan reen almari baju dia yg dah rosak memang patut tukar pun almari tu aku beli masa dia umur 6 tahun skrg dia dah 12 tahun... lepas tu kami pegi makan kt Ikea food court mkn meatball, spagethi, etc...... pastu jln2 lagi sampai lah ke ptg dlm kul 6 blk umah sebab lepas maghrib aku nak pegi umah abang aku nak borak2 & makan2 dgn kakak aku Reen, Iman & Ayie....


 Sebelum En. Azwan berangkat kami mkn dulu @ Chicken Rice Shop......
 Aku & En. Azwan....
 Posing2 sebelum berpisah... sedihhhhhhhh
 kami bertiga aku, reen & En. Azwan....
makan2 chicken rice shop cdap tapi mahal.......

Semalam pulak Ahad.... bangun pagi dapat cal dari cousin aku dia ni balik bercuti dari Australia dan menetap di sana lepas kawin dgn rakyat sana dia nak jumpa aku dan Lunch sekali dgn aku & anak2.....aku on jer so bincang2 decide nak mkn kt Chili's klcc dlm kul 11 pagi kami 4 beranak kuar umah jumpa cousin aku kt klcc mkn2 borak2 jln2 kul 4 zassss blk umah...... lepak kepenatan esok dah nak keje dan anak2 pun nak sekolah mlm layan Masterchef Final kul 11  masuk tido......babaiiiii....

 Nanchos & Cheese
  Reen while waiting for the food.....
 makan2 dan makan.....
 Molten Cake..... for dessert.... actually mcm2 cousin aku order aku jer tak sempat nak ambik gambar sibuk berborak.... aku memang suka makan2 ni lagi 2 kalau freeeeee lagi sedap makannnn.... hahahahahah

No comments:

Post a Comment