Friday, January 20, 2012

Cuti2 Malaysia

Helooo....... ini adalah entry aku yg terakhir utk minggu ni...start esok hingga rabu aku cuti raya cina... dan esok jugak aku pegi vacation dgn anak2 suami abg dan kakak aku ke Penang....yeaaayyyy dari tahun lepas nak ke penang ni tapi tangguh2 dan insyaallah esok seawal 8 pagi En. Azwan kata kita bertolak dari umah sebab kalau lmbt sgt takut jem kan ye lah cuti lama mesti semua org kl nak blk kampung..... agenda utama aku ke Penang adalah utk MAKAN dan aku dah survey beberapa tmpt yg sedap2.... antara nya mee udang, nasi kandar line clear, kueh teow goreng, laksa penang, pasembor, cendol, pulut panggang dan bnyk lagi.... trip kali ni memang utk makan jer yg best tu aku dah plan dgn dorang mlm sabtu nak pegi pasar mlm Bukit Feringgi kt sana mcm2 ada...... doa kan perjalanan pegi dan balik kami selamat okay.... bila aku dah masuk keje next week aku akan publish kt sini apa yg aku buat kat Penang nanti..... ok babai... Selamat Tahun Baru Cina & Hapi holiday.... 

No comments:

Post a Comment