Friday, January 6, 2012

Nearly to weekend....

yeaayyyyy....... ari ni Jumaat esok lusa cuti.... aku nak  make sure 2 hari ni aku berehat secukup2 nya sebab bulan Dec lepas setiap minggu aku ada mcm2 hal....mlm ni nk pegi KLIA dgn anak2 antar En. Azwan dia berangkat ke overseas atas urusan keje selama seminggu...bila En. Azwan tak der aku tetap tak bole skip masak sebab aku tetap kena sedia kan makan utk Reen & Iman tapi masak simple2 jer lah.... tak payah lah nak bergulai2 bagai...esok aku dah janji nak bawa Reen pegi MPH Great Estern dia nk beli buku... a'a tak bole lah aku nk berehat sgt pun...... tapi pada akulah jln2 kt shopping complex tu salah satu drpd menenangkan minda aku lagi2 kalau ada duit skit utk membeli belah itu lah therapy yg paling mujarab buat aku hahahahha..........

No comments:

Post a Comment