Friday, January 20, 2012

SMS bertalu2.......

Semlm 2 jam lepas aku publish post bisnes aku kt sini bertalu2 sms dan cal yg aku dpt dr kawan2 aku...... ada yg nak dtg umah jugak nak tgk kain2 yg aku jual...ok kawan2 semua kain2 tersebut akan ada stok di tangan aku lepas raya cina buat masa ni stok yg ada dlm simpanan aku semua nya yg dah di pilih oleh customer aku dlm erti kata lain tak bnyk choice sgt.....sebenarnya aku tak terpikir langsung nak publish bisnes aku ni kt blog tapi En. Azwan yg suruh aku publish dan try online bisnes.... kalau mcm ni aku kena bnyk kan stok2 aku dan publish je kt sini save duit tak payah nak buka booth/flea market kan.....tengok lah mcm mana nanti kadang2 aku ni malas jugak nak bukak blog ni...tapi apa2 pun korang semua bole cal atau SMS aku bila2 masa hp aku on 24 hours....

No comments:

Post a Comment