Monday, January 30, 2012

Goreng Cempedak

Sabtu.....routine seperti biasa housekeeping, ke pasar, masak makan etc.....sejak balik dari Penang aku masak simple2 jer utk kami mkn sekeluarga.... tapi ari ni mcm2 yg aku masak semua nya ikut tekak aku..... utk breakfast aku beli nasi lemak jer utk dorang aku pulak makan roti bakar dgn peanut butter seblum ke pasar.. utk lunch aku masak ikan kerapu tiga rasa, masak lemak ayam, sambal udang, sayur kailan dan ayam masak kicap yg ni ayie request... minum ptg aku goreng cempedak fuhh sedap manis giler....tapi di sebab kan aku sibuk sgt dan kepenatan gmbr lauk pauk tak sempat nak snap yg aku sempat snap goreng cempedak jer rugi lah......

Cempedak madu ni aku beli kt pasar.... isi dia tebal dah la tu manis pulak.....cdapppp.....

No comments:

Post a Comment