Wednesday, January 18, 2012

Mixer & Steamboat set.....

Hi...... tadi masa aku google2 tiba ternampak mixer ni..... ok tahun ni aku nak make sure aku akan beli jugak mixer ni.... sebab tu aku tgh bisness giler2  ni nak beli apa yg di hajati..

 Ni lah mixer idaman kalbu aku....bila dah ada mixer ni bola lah aku buat kek lapis prune yg anak2 aku suka makan tu....dan jugak kek ciffon yg En. Azwan selalu suruh aku buat....

ok...on top of  that ada lagi satu peralatan dapur yg aku idam -idamkan ni tak mahal mana pun tapi aku masih tak jumpa lagi brand yg aku nak.....

Steamboat set
Bila dah ada set steamboat ni senang lah aku nak mkn steamboat dgn anak2 & suami..... beli jer bahan2 mentah kt opis aku ni semua ada.... En. Azwan pun setuju sgt2 aku nak beli 2 benda kt atas tu dia kata "beli lah janji jgn minta duit dia".... bole dia ckp mcm tu padahal benda2 yg aku nak masak semua utk dia dan anak2 makan..... eeeeee haji bakhil betul suami aku ni....... 


1 comment:

  1. mixer kitchenaid idaman ku jua....insyaALLAH semoga angan2 akan jadi kenyataaan....:)

    ReplyDelete