Monday, January 30, 2012

Kenduri Kahwin....

Semalam pulak ke Putra Jaya menghadiri kenduri kawin anak sepupu aku pangkat anak buah aku lah....meriah dan seronok majlis perkahwinan Yusfawas & Suraya.... aku memang suka menghadiri majlis kenduri kahwin ni sebab masa ni lah kita semua dpt berjumpa sanak saudara yg dah lama tak jumpa.....dan lagi satu lauk pauk kenduri yg sedap2.... jom layan gambar...

 aku & En. Azwan posing2 dulu seblum makan
 Anak Beranak yg cun...... abg & kakak ipar aku dan Reeb sibuk menyelit kt situ...
 Sweet & cute couple... Zana & Abijan...
 ayie, aku En. Azwan & Abg har sepupu aku dari singapore....
 gambar wajib..... tiap kali pegi kenduri aku mesti nak ambik gambar dgn orang2 yg aku sayang....
 ni pun sama.....dorang ni selalu buat aku gembira......
 My beloved niece & cucu.....Zana & Chapiqah...
 En. Azwan tetap maintain tak nak senyum....... is okay....
 ni kakak aku yg kelakar......
 Sebenar nya aku nak bergambar dgn Iman tp dia tak nak......
 Pengantin yg cantik dan handsome bersama2 dgn kak nor & Pak pi....
 Aku suami & anak2...... bersama2 pengantin yg cantik dan cun dimajlis yg sungguh indah ni......
 Aku & En. Azwan dgn sepupu kami dari singapore Kak Zai & Abg har.....nice to meet them dah lama sgt tak jumpa....
 Abg aku, En. Azwan, Fendi (Abg ipar pengantin) & Ayie.......
 Ok ni ibu pengantin lelaki (mak pah)....... sejak sepupu kami meniggal bapa kpd pengantin lelaki.... kami dgn mak pah dan anak2 rapat2 sgt dan aku anggap mak pah ni dah mcm kakak kandung aku sendiri....mak pah ni cool jer org nya  baik hati, penyayang.... mak pah  terror masak semua benda yg dia masak superrr sedap dan aku anak2 & suami memang suka sgt2 makan masakan makpah kalau makpah cal ajak dtg umah makan2 kami mesti tak kan menolak.......tapi dah lama jugak kami tak ke umah makpah sebab En. Azwan busy memanjang.....
 Yg ni pulak aku dgn anak2 buah suhaili, suhaila, ana & kakak aku....
 Lovely couple Ana, syaqur & Farhan dan aku dorang ni anak buah aku jugak.....
 whole family......
 aku tgh posing2 perasan mcm candid camera lah konon poyo................
 ok lepas balik dari kenduri abg aku ajak pegi jln2 kt Alamanda.....sebelum tu singgah dulu solat zuhur di masjid besi cantik masjid tu.....lepas jalan2 di alamanda kami singgah mkn kt Pizza Hut......
 aku sempat tukar baju tu..... memang dah bawa pun malas lah nak berkurung2 ke shopping complex...
 Pizza Hut......

No comments:

Post a Comment