Tuesday, January 10, 2012

Breakfast dgn Iman

Pagi kul 6 hp aku berbunyi tgk kt screen En. Azwan yg cal.....dia kata kt sana kul 11 mlm di baru balik dari dinner.... dia tanya kabar aku & anak2... dia kt sana sihat cuma sejuk sgt2 sampai kan lutut dan sendi dia sakit2 sebab menahan sejuk....sekejap jer aku borak dgn En. Azwan tak bole lama2 mahal.... settle bercakap dgn suami tercinta aku pun bangun mandi dan solat kul 6.30 kejut kan Reen suruh dia mandi nk gi sekolah.... lepas tu aku pun turun ke dapur masak air keluarkan  kain dari washer machine gi sidai jap settle..... air pun masak buat kan air milo untuk Reen kul 7 antar dia gi sekolah....selalu nya yg antar Reen En. Azwan dia otw nak gi keje tu drop lah Reen sekali tapi minggu ni aku lah kena ambik alih tugas tu sementara En. Azwan tak der ni (tak pe small matter jer)... lepas antar Reen aku balik umah semula bersiap pulak nak gi keje sambil siap2 tu kejut kan Iman nak suruh dia mandi lepas tu nak antar dia gi mengaji....tapi ari ni aku dah janji dgn Iman nak gi breakfast dulu dia nak makan roti telur kt gerai area umah aku jer....

Roti telur Iman cicah dgn kuah dall cdap.....

No comments:

Post a Comment