Monday, January 16, 2012

Whole day wif my luv....

Pagi ahad aku sedia kan sarapan nugget dan mihun goreng.... lepas sarapan En. Azwan dah janji dgn Reen nak pegi kedai cermin mata utk Reen... skrg ni Reen selalu komplen yg mata dia jauh rabun... tempah lah spec utk Reen esok siap...sekejap jer kitaorg pegi sebab aku nak balik cepat nak masak... utk lunch aku masak simple jer.. masak lemak rebung dgn perut, telur kicap (ni ayie request), ikan tenggiri masin, goreng udang/ayam rangup tu je yg aku masak..... malas nak masak bnyk2 sebab ptg nak kuar aku dah janji nak belanja dorang mkn MCd seblum ayie blk kolej.....

 Ikan masin tenggiri
 Telur kicap
 Ayam & udang goreng rangup
Masak lemak rebung dgn perut.....

Yg ni semua lauk2 favourite aku.... masa mkn aku sorang jer yg mkn beriya2 yg lain slow jer.... tak pe ptg nanti ibu belanja korang mkn MCd (cover balik) mkn lah sepuas2 nya....

Seperti yg di janji kan lepas Asar kami kuar rumah pegi outing dgn anak2 dan suami......

 Ayie & Iman masa ni Iman merajuk sebab tak dpt duduk sebelah ayah dia....tgk aku nak snap gambar.. dia tutup muka dia dgn tangan...
 Reen masa ni dia tak berapa sihat demam....
 En. Azwan & Reen mengada2 mcm mana si Iman tak jelous...
 Aku & En. Azwan senyum lah sikit En. Azwan Hoiiiii.....
 aku tak puas hati suruh Reen snap lagi sekali dgn harap En. Azwan akan senyum... tapi menghampakan jugak...eeeeee susah sgt ke nk senyum...
 Si Jantung hati ku.....
 Muka tak bole blahhhh.....
Aku & Iman masa ni tgh tunggu En. Azwan & Ayie solat maghrib.....

Hidup aku ni hanya utk anak2 dan suami.....siang mlm pagi ptg dari celik mata hingga tutup mata dorang lah kekuatan dan segala2 nya dlm hidup aku.......ok babai...

No comments:

Post a Comment