Wednesday, January 11, 2012

Malam tadi aku masakkan  Reen & Iman nasi goreng cina dgn ayam goreng lepas settle bagi dorang makan (aku tak mkn pun konon2 dah kenyang) lepas tu aku naik mandi solat maghrib dan terus antar Reen gi tusen dan Iman mengaji....lepas Reen & Iman balik dlm kul 10 mcm tu perut aku berbunyi2 mula2 aku buat dekkkk jer tapi makin buat dekkkk makin lapar......aku pun ke dapur tgk apa  yg ada kt dapur yg bole di mkn ... nasi goreng yg aku buatkan utk dorang tadi dah abis yg tinggal nasi putih jer dlm periuk... ingat nk makan roti... roti pulak dah abis.... nak mkn biskut... biskut pun tak der.... tiba2 tekak aku teringin nk makan nasi dgn sardin, telur goreng dan kicap tanpa berlengah aku pun start lah misi masak sardin tin kecik letak chili api bawang asam skit settle lepas tu aku goreng telur pulak settle masak aku tgk jam dah kul 10.30 mlm Iman & Reen pun dah tertidur depan TV......dgn perut aku yg lapar ni terus makan nasi dan lauk tadi fuhhhhh sedapppp tul sampai 2 pinggan aku tambah nasi.... aku ni sebenar nya mlm lepas kul 7 aku tak mkn dah tapi malam tadi apa mimpi aku makan tapi tak pe bukan selalu kannnnn...lagi pun En. Azwan blum balik lagi kalau dia ada dia tegur2 jugak aku mlm2 buta mkn nasi 2 pinggan........ best2 nikmat mkn nasi dgn kicap..... lepas makan aku kepedasan terkunyah cili padi nak menghilangkan pedas aku pun mkn pulak dodol durian yg kakak aku bagi ni pun sedap jugak lembut makan2 sambil tgk TV aku  sedar2 setengah peket aku keje kan....lepas dah kenyang dlm kul 11.45 aku pun naik atas nak beradu....dalam hati aku puas sebab dpt makan apa yg aku nak alhamdulillah......  lepas ni kalau badan naik jgn komplen okay.........
 

No comments:

Post a Comment